Saturday, May 3, 2014

Günün Postu - (Yine Çok Karışık Giden Bir Post'a İsim Bulamadı)

Verilmiş sözler;
Kendimize verdiklerimizden başlayalım, en çok yapamadıklarımız yani.
Bir de bencil sayarız kendimizi.
Oysa ki; başkalarına verdiğimiz sözlere sadık kalırız, kendimize olanları dolabın ulaşılması en zor rafına kaldırırız.
Sık kullanılacaklar, ele kolay gelen yerlerde olmalı.
"Bundan 5 yıl önce neredeydik, şimdi kendimizi nerede görüyoruz?"
Mülakat sorusu sormuyorum,
Yaz gelse de; kışlıklara da bir göz atın diyorum.

İlham arıyorum; izleyip bitirdiğim bir dizide, okumaya çalıştığım bir kitapta. Bittikleri gibi dünyaya yabancılaşıyorum ama, bir-iki saat oturup, ben ne istiyordum diye düşünüyorum.
Hani şu, sinemadan çıkıp , dünyaya pozitif bakıveren, bir iki saat sonra koşuşturmacasına dönen insanlardan biri gibi.

İdealist şeyler değil okuduklarım, izlediklerim, yazdıklarım.
Günlük hayata dair şeyler, "The Paradise" dizisi mesela.
2 günde bitirdim, biraz da başladığımı bitirme takıntımdan ancak;
Yine de insanı değiştiriyor; başka insanları görmek , olmadığın şeyleri başka insanlarda yaşama dürtüsü.

Kim olduğunuzdan hoşnut olmadığınızdan değil, bir günlüğüne başka bir insan gibi düşünmek istediğinizden.

Dizide iyi işlenemese de , insanların yeni olana verdikleri tepkileri ve ilgilerini görüyorsunuz.
Ben ise; onların şaşa kaldıkları bu dünyaya doğmuşum ; o kadar çok şeyi bir anda görmek heves uyandırır sanıyorsunuz.
Ama aslında, insan alışıyor ve yeni olanı bile bayağılaştırıyor.
Bir zamanlar ; her girişimi heyecanla yaptıkları günlere dönmek istiyor insan.
Ya da bugünlere o günleri geri getirebilmek.

Bir tanecik posterle post'umu tamamlayayım:


PS : Kızlarımıza hitap edebilen bir dizi, 3.sezonu görememiş.
Kesin izleyin diyemem ama,  azıcık eski zamanlardan hoşlanıyorsanız , hoş bir diziydi bence.




No comments:

Post a Comment